Pozyskiwanie klientów w Internecie stanowi podstawę dla każdej dobrze rozwijającej się strategii marketingowej. Aby zyskać uwagę wirtualnych konsumentów, niezbędny jest proces optymalizacji, w tym pozycjonowanie selly. Wysoka pozycja w wynikach Google to okazja, aby zdobyć osiągnąć wymarzone rezultaty sprzedażowe. Ważne jest, aby mieć odpowiedni plan działania oraz narzędzie, które usprawni cały proces zarządzania witrynami e-commerce. Tu z pomocą przychodzi pozycjonowanie selly, o którym dowiesz się więcej z lektury naszego artykułu.
Czym jest Selly?
Selly to platforma, której działanie opiera się na systemie Software as a Service (w skrócie SaaS). W ramach abonamentu użytkownicy mają dostęp do oprogramowania wraz ze wsparciem technicznym. Przedsiębiorstwo gwarantuje skorzystanie z usług, które składają się na cztery pakiety o różnym zakresie możliwości. Narzędzie oferuje wygodę w użytkowaniu strony, w tym intuicyjność procesu zakupowego, podnosi konwersję oraz integruje sklep z innymi, zewnętrznymi usługami.
Jak optymalizować sklepy internetowe?
W skład pozycjonowania sklepów internetowych wchodzi wiele zaawansowanych technik, których umiejętne wykorzystanie zagwarantować może wysoką pozycję na liście wyników wyszukiwania i napływ nowych klientów. Oto kilka skutecznych metod, które warto wdrożyć do każdej strategii marketingowej:
- Techniczna optymalizacja witryny – pierwszym krokiem każdej strategii SEO powinna być likwidacja ewentualnych technicznych błędów w witrynie. Powolny czas ładowania, nieprzyjazne adresy URL, złe metadane czy nieczytelna treść to tylko kilka z elementów, na które warto zwrócić szczególną uwagę;
- Słowa kluczowe – dzięki wykorzystaniu odpowiednich słów kluczowych możliwe jest dotarcie do klientów rzeczywiście zainteresowanych daną ofertą. Popularne frazy to ponadto najlepszy sposób na osiągnięcie wysokiej pozycji w SERP;
- Przyjazność dla urządzeń mobilnych – dostosowanie struktury sklepu do ekranów różnej wielkości to priorytet każdego internetowego sprzedawcy. Jako że większość współczesnych użytkowników korzysta z internetu z poziomu smartfonów, ważne jest, aby umożliwić im łatwy dostęp do wszystkich funkcji witryny;
- Linki zwrotne – pozycjonowanie selly przyniesie najlepsze efekty, jeśli sklep internetowy będzie odpowiednio zareklamowany. Doskonałym sposobem na zdobycie popularności i zaufania klientów jest budowanie sieci linków zwrotnych z wartościowych stron.
Efektywne pozycjonowanie Selly – postaw na jakość!
Zapamiętaj – raz przeprowadzona optymalizacja pod kątem SEO nie będzie generować stałych przychodów i przynosić zamierzonych efektów. Aby nie stracić wysokiej pozycji w rankingu Google, konieczne jest przeprowadzanie nieustannych, precyzyjnych badań oraz wdrażanie nowych strategii wraz z uwzględnieniem optymalizacji zawartości strony.
Postaw na jakość i bądź konsekwentny, a osiągniesz murowany sukces!